Alla inlägg den 23 augusti 2007

1

Av Rea - 23 augusti 2007 23:24

Ett logiskt resonemang:


Ni är här för att ni vill läsa. Vill ni inte det, finns det ett sött litet kryss i högra hörnet på rutan.


Jag är trött, behöver gå på toa, "uppdatering" irriterad för att jag råkade klicka ner rutan när jag hade skrivit ett A4 nyss.

 Visste ni att killen i Beck som heter Josef är dubbad? Killen är tysk. Eller något.


Jag behöver öva mer cello och bas än jag gör. no shit, sherlock.


Bra Youtubefilmer:

http://www.youtube.com/watch?v=qK7aAHvSh6s&watch_response

http://www.youtube.com/watch?v=aBXeXBpTVOk


Jag fick en schysst komplimang häromigårkväll när jag var på filmkväll hos Johan (Sångaren i mitt ena band, Flitwik). Gitarristen Anders Treptow var också där, och jag hade just uttryckt min funderan om varför de inte tar Johan som både basist och sångare i Flitwik, eftersom han "r0xx0r my s0xx0rz" eller på svenska, är skitskillad. Anders svarade då att han (som för övrigt är skillad som få på gitarr (Tänk IA Eklundh, John Petrucci), och leder bandet) tyckte att jag hade utmärkt mig i Flitwik, eftersom jag hade mer känsla för musiken än Johan, i meningen att jag lyssnar ganska mycket på metal och är teknisk eller något (jag har antagligen missuppfattat alltihop). Han tyckte jag var rätt man, och det värmer ^^.


Sov gott, flickor och flickar. och Felix.



För övrigt skall jag vara med i RS-Femkampen i Emtefall i kolmården. Supporters? ;-) Bilden på 3pers är mitt lag. Namba2.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du Läsare!
 Första gången jag är här
 Ibland
 Stamgäst :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards