Alla inlägg den 29 augusti 2007

6

Av Rea - 29 augusti 2007 19:59

Tjo

Idag har varit en varierande dag. Jag låg och drog mig i en kvart efter att ha stängt av väckarklockan, och skulle just somna om när jag fick ett sms. SMS kan ju vara viktiga ;), så jag gick upp, och gissa vad det stod i sms:et?


"Du har nu bytt prisplan till Comviq Kontant". Suck >.<


När jag väl fick tummen ur, drog jag till stan för att intervjua människor tillsammans med Daniel och Viktor. Frågan var "Vad betyder Solidaritet för dig?". Ni som vill får gärna kommentera och svara på den frågan, för det är ett ganska intressant resonemang.


På tåget till Lerum somnade jag, och när jag vaknade av att biljettkontrollanten sparkade mig på foten för att kolla biljetten, så såg jag en av mina gamla mobbare, Christoffer Lundgren sitta en bit bort, iförd hiphoppardressyr. När vi klev av tåget, skulle han med samma buss som mig, och på stationen såg han mig och jag bara hånlog åt honom. Han blev nervös. Jag tror inte de fattar vilken kick det är att träffa dem igen efter att ha byggt upp ett självförtroende och visa dem det (läs jag blev mobbad i sex år av bland andra honom och var i slutet ett vrak som grät i lärarrummet varje dag).


Nu har jag ätit btw.


När jag kom hem hjälpte jag farsan med att fälla träd och kvista av dem, och jag hade tänkt berätta lite om det, men nu fick jag ett telefonsamtal från Petter i Agromania, och det gjorde mig lätt arg.


De vill träffas och snacka med mig om "bandsammanhållning", att jag inte är med på repen längre (jag har missat ett par av dem pga av anledningar som idag, och scouterna en gång. det har hänt tre gånger), att jag gör saker vid sidan om och inte berättar för dem (läs jag skrev ett inlägg på vår hemsida om skapandet av Agromanias officiella Fanclub Tuttkompaniet, och grabbarna fick spatt. Jag kom ju inte på det själv, utan en massa av våra fans ville och gillade det jag gjorde.). De tog även bort mitt inlägg om att jag numera skriver på hemsidan, för att vår webmaster hoppat av. Jag undrar allvarligt talat hur mycket Agromania betyder för mig längre, men det är nog skitsnack som jag knappt tycker ens för stunden, för vi har haft det askul tillsammans. Jag får la fortsätta lite till och se hur det går, men jag har alltid Flitwik in case of emergency. Hoppas jag. Måste dock sluta knähunda mig enligt vissa. Fan, jag mår illa bara jag tänker på min livssituation just nu... Jag bör duscha, sova, och sedan försöka tänka igenom min livssituation. Det hjälper alltid att duscha i en timma och långsamt, långsamt borsta igenom håret under rinnande vatten, för det är en så sensuell handling... Jag är hårnörd, och tänder på fräcka hårgrejer, men framförallt på rött hår. My god, jag säger personliga saker. fy mig. Jag tänder dock inte endast på rött. Nej nu, nu håller jag käft.


Saknar någon att hålla om, är skiträdd för Donner, eftersom jag inte vet hur det är än, men kan gissa. Alla verkar ta det så normalt. Får väl hoppas jag lär mig det, för just nu är jag nervös som fan varje gång jag går till skolan.


Måste sova lite.


Spelade ingen cello idag, heller. Har fått en ny stråkövning av Sevcik som är sjukt rolig, men jag kom aldrig till idag. Support me in my quest for practise.


Vad skall jag göra med Agromanias agressivitet?


Nåväl.


Godnatt...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du Läsare!
 Första gången jag är här
 Ibland
 Stamgäst :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards