Alla inlägg den 27 augusti 2007

4

Av Rea - 27 augusti 2007 15:30

(Soundtrack: SOAD - Suite Pee)


Sitter på bibban i Lerum, och har skittråkigt. Behöver också gå på toa. Anledningen till att jag sitter här är att jag kom med tåget, och när jag klev av så öppnade himlen sig och regnet började vräka ner.


(Soundtrack: VNV Nation - Solitary)


Då kom jag att tänka på att jag kunde åka till bibban på min cykel eftersom det låg så nära, och då kunde jag ta och låna ett ex av årets utgåva av teoriboken för körkortsnördar/pluggisar. Följande bok var inte inne, så jag reserverade den tills den skulle levereras. Poängen är dock att de hade beställt den här boken, och nu är ju 2007 "snart" slut, och de har den fortfarande inte. Men men... Jag klarar mig. Nu väntar jag bara på att regnet skall sluta, så jag kan cyckla hem.


Skolan var ok, men det var meget pluggfolk. Skitsamma, jag känner några iaf^^. Men i alla fall. På Fredag kväll åker jag från Lerum upp till Kolmårdenskogen vid Norrköping´, för att försvara Lerums Scoutkårs heder och rykte i den årliga RS-FEMKAMPEN i Emtefall. Den som vill följa med, är välkommen att komma till Riddarstensgården i Lerum 1830 På FREDAG. Vägbeskrivning från Lerums station fås på begäran. Det blir tältboende ^^.


(Soundtrack: Static X - Cold)


Jag måste fan dra på toa. Men men... Nu orkar jag inte skriva mer.


Heja Sverige!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du Läsare!
 Första gången jag är här
 Ibland
 Stamgäst :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards